بسته اینترنت رایگان هدیه دولت به مردم | رندباز

نحوه فعال سازی بسته اینترنت هدیه دولت

بسته اینترنت رایگان هدیه دولت به مردم

با توجه به توسعه دنیای اینترنتی و هزینه های زیادی که مشترکین به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه صرف خرید بسته های اینترنت همراه می کنند، اپراتور ها (همراه اول، ایرانسل، رایتل)
تاریخ انتشار: 24خرداد 1403

با توجه به توسعه دنیای اینترنتی و هزینه های زیادی که مشترکین به طور روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه صرف خرید بسته های اینترنت همراه می کنند، اپراتور ها (همراه اول، ایرانسل، رایتل) با قصد مشتری مداری و همچنین پیشرفت در خدمات رسانی بسته های اینترنت را به صورت رایگان بین مشترکین دائمی و اعتباری خود به اشتراک می گذارند. از سوی دیگر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به صورت سالانه هدایایی را میان تمامی کاربران سیم کارت با اپراتور های مختلف  به اشتراک میگذارد.. و حال این سازمان از هدیه اینترنت 20 گیگابایتی اطلاع رسانی کرد. در ادامه مطلب به معرفی بسته هدیه رایگانی که سازمان تنظیم ارتباطات و و مقررات رادیویی برای مشترکین سیم کارت ارائه داده است و  نحوه فعالسازی آن در اپراتور های مختلف می پردازیم.

 

بسته اینترنت هدیه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

 جناب آقای امیر محمد زاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی گفت : بسته هدیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان 20 گیگابایت برای استفاده از سکو های ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ و همچنین آی گپ را فعال کنید.

 

نحوه فعال سازی بسته اینترنت هدیه در اپراتور همراه اول و اپراتور رایتل

افراد داری سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای فعال سازی بسته اینترنت هدیه 20 گیگابایتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای استفاده از اپلیکیشن های داخلی ذکر شده می توانند با شماره گیری کد دستوری #673*100* (ستاره 100 ستاره 673 مربع) اقدام به فعال سازی کنند.

همچنین مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری رایتل با شماره گیری کد دستوری ذکر شده برای فعال سازی این بسته اینترنت هدیه اقدام کنند.

 

نحوه فعال سازی بسته اینترنت هدیه در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال و همچنین دومین اپراتور رایج کشور، با هفده سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت، امروزه با خدمات و افزایش سرعت آنتن دهی و اینترنت توانسته با محبوبیت بالایی برخوردار شده است. که این محبوبیت باعث افزایش روزمره مشترکین شده است. به همین علت میتوان ذکر کرد که اپراتور ایرانسل جزو برترین اپراتور های کشور می باشد. حال لازم به ذکر است که بسته اینترنت هدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل نیز تعلق میگیرد. تمامی مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*5* (ستاره 5 ستاره 1 مربع ) برای فعال سازی بسته اینترنت هدیه افدام کنند.

 

جمع بندی

در طول این مقاله به اطلاع رسانی از هدیه بسته اینترنت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداختیم. بدین ترتیب لازم به ذکر است که 20 گیگابایت بسته اینترنت رایگان که به مدت سی روز اعتبار دارند تنها در شبکه های اجتماعی داخلی ذکر شده قابل استفاده می باشند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +