هدایای همراه اول | رندباز

معرفی بسته های هدیه اپراتور همراه اول

هدایای همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج کشور با بیش از سی سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت، امروزه بین کاربران سیم کارت با محبوبیت زیادی برخوردار است
تاریخ انتشار: 31خرداد 1403

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج کشور با بیش از سی سال فعالیت کاری در حوزه سیم کارت، امروزه بین کاربران سیم کارت با محبوبیت زیادی برخوردار است. حال شاید برای شماهم سوال پیش آمده باشد که این محبوبیت از کجا کسب شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بیان کرد، همراه اول نه تنها با عرضه سیم کارت رند ارزان و همچنین سیم کارت رند 0912 بلکه با خدمات، هدایا و قرعه کشی هایی که به صورت ماهانه هفتگی و سالانه ارائه داده است امروزه توانسته بین کاربران و مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول محبوبیت بسیاری را کسب کند.

با توجه به ذکر شدن هدایای همراه اول، ممکن است برخی از مشترکین همراه اول از نحوه فعالسازی آنها اطلاعی نداشته باشند. بدین ترتیب در ادامه مطلب به معرفی هدایا و نحوه فعالسازی آنها می پردازیم.

 

کد دستوری بسته مکالمه و اینترنت تخفیف‌دار شب یلدا همراه اول

با شماره گیری کد دستوری "ستاره 100 ستاره 67 مربع"، و پرداخت بسته یلدا همراه اول به مبلغ 8 هزار تومان، می‌توانید 1 گیگابایت اینترنت و بسته مکالمه نامحدود و رایگان درون شبکه (همراه اولی و حداکثر 720 دقیقه) دریافت کنید. مهلت خرید بسته یلدای همراه اول تا ساعت 7 صبح روز جمعه یکم دی ماه است. پس از خریداری بسته شب یلدا 1402 همراه اول، می‌توانید از ساعت 20 سی آذر تا ساعت 8 صبح یکم دی (12 ساعت) از آن استفاده کنید. جهت مشاهده جزئیات بیشتر بسته یلدایی همراه اول روی "خرید کنید" کلیک نمایید.

 

کد تخفیف بسته ترکیبی هدیه هفته وحدت همراه اول

کاربران همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع، بسته ترکیبی با تخفیف ویژه هفته وحدت همراه اول 1402 را با قیمت 12 هزار تومان دریافت کنند. این بسته شامل 3 ساعت مکالمه و 3 گیگابایت اینترنت به‌مدت 3 روز است. برای مشاهده جزئیات بیشتر بسته تخفیفی هفته وحدت 1402 در وبسایت همراه اول بر روی"خرید کنید" کلیک نمایید.

 

طرح دوشنبه سوری همراه اول

همراه اول یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی در کشور است و خدمات مختلفی را به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود ارائه می‌دهد. طرح دوشنبه سوری یکی از طرح‌های تشویقی این اپراتور است که مشترکین می‌توانند در آخرین دوشنبه‌های هر ماه از آن استفاده کنند. هدیه دوشنبه سوری معمولا بسته‌های اینترنتی با حجم‌های مختلف است.

مشترکین سیم‌کارت‌های 0912 نمی‌توانند از طرح دوشنبه سوری استفاده کنند.

 

هدایای ویژه به مناسبت سالگرد افتتاح اپراتور همراه اول                                   

همراه اول در 20 تیر ماه هر سال هدایایی را به مناسبت افتتاح اولین اپراتور سیم کارت کشور هدایایی را در اختیار مشترکین خود میگذارد. برای مطلع شدن از هدایا و نحوه فعالسازی آنها در 20 تیر ماه 1403 به صفحه اخبار همراه اول مراجعه کنید.

 

تبدیل سیم کارت های قدیمی همراه اول به نسل پنجم

اپراتور همراه اول برای ارائه خدمات پیشرفته تر و لذت سرعت بالای اینترنت و همچنین آنتن دهی بالا مانند دیگر اپراتور ها از شبکه نسل پنج خود اطلاع رسانی کرد. همچنین همراه اول اعلام کرد مشترکینی که برای تعویض سیم کارت خود و تبدیل آن به نسل پنج اقدام کنند، مشترکین دائمی از 20 گیگابایت و مشترکین اعتباری از 15 گیگابایت اینترنت رایگان برخوردار می شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +