سیم کارت 0912 کد 2 از کجا بخرم؟ | رندباز

قیمت سیم کارت 0912 کد 2

سیم کارت 0912 کد 2 از کجا بخرم؟

در اوایل دهه 1370 اپراتور همراه اول پس از عرضه سیم کارت های کد 1 نیز سیم کارت های 0912 کد 2 را که جزو نخستین سیم کارت های کشور هستند
تاریخ انتشار: 6تیر 1403

در اوایل دهه 1370 اپراتور همراه اول پس از عرضه سیم کارت های کد 1 نیز سیم کارت های 0912 کد 2 را که جزو نخستین سیم کارت های کشور هستند بین کاربران عرضه کرد. این سیم کارت ها به دلیل قدمت و کیفیت خدمات، از پرطرفدار ترین سیم کارت های کشور محسوب می شوند. لازم به ذکر است که سیم کارت 0912 به علت محبوبیت فراوان امروزه مزایای زیادی دارد. در ادامه مطلب به معرفی مزایا، شروع قیمت  سیم کارت، نحوه خرید و فروش سیمکارت و همچنین به تمامی مواردی که میتواند در خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 2 راهنمای شما باشد بپردازیم.

 

مزایای سیم کارت 0912 کد 2

به طور کلی سیم کارت 0912 کد 2 دارای مزایای بسیاری می باشد که ما در این بخش از مقاله به 9 مزایای اصلی آن می پردازیم.

 

اعتبار و پرستیژ

همانطور که ذکر شد سیم کارت 0912 کد 2 از  قدمت بالایی برخوردار هستند که این قدمت روی قیمت سیم کارت کد 2 نیز تاثیر بسزایی داشته است. برای مثال اگر یک کسب و کار آنلاین و یا مالکین کسب و کار های بزرگ اگر برای خرید سیم کارت 0912 کد 2 اقدام کنند، میتوانند با استفاده از این سیم کارت، بازخورد بالایی در اعتماد مشتری کسب کنند.

 

پوشش شبکه

از آنجایی که سیم کارت های 0912 کد 2 جزو نخستین سیم کارت های عرضه شده در کشور هستند، به همین دلیل وزارت ارتباطات و اطلاعات کشور این نوع سیم کارت را در اولویت های خود قرار داده است. لازم به ذکر است که سیم کارت 0912 کد 2 در تمام مناطق شهری، روستایی، جاده ها و حتی در مناطق کوهستانی با بهترین کیفیت و آنتن دهی ممکن در دسترس شما می باشد. همچنین سیم کارت کد 2 همراه اول نسبت به خطوط دیگر در حین مکالمات تلفنی کمتر دچار اختلال و قطعی تماس میشود.

 

بازار پر رونق و ارزش بالای کد 2

حتی سیم کارت های پایه 0912 کد 2 قیمت های بالایی دارند. به همین علت میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش باشد.

 

اعتبار بین المللی سیم کارت کد 2

سیم کارت 0912 کد 2 به دلیل شناخته شده بودن، در خارج از ایران نیز معتبر هستند و بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور مالکین سیم کارت 0912 می باشند.

 

نحوه خرید و فروش سیم کارت 0912 کد 2

اگر شما هم قصد خرید و فروش سیم کارت 0912 کد دو را دارید، میتوانید از روش های زیر برای خرید سیم کارت مد نظر و فروش سیم کارت خود اقدام کنید.

 

بازار های تخصصی سیم کارت

معمولا در شهر های بزرگ مراکزی برای خرید و فروش سیم کارت وجود دارد که اکثر پیش شماره های در آن مراکز خرید و فروش میشود که یکی از این پیش شماره ها 0912 کد 2 میباشد. بنابراین می توانید برای خرید سیم کارت و حتی فروش سیم کارت به این مراکز مراجعه کنید.

 

شبکه های اجتماعی و سایت های خرید و فروش سیم کارت

بسیاری از افراد مخصوصا کسبه سیم کارت خطوط خود را در شبکه های اجتماعی مانند، اینستاگرام و چنل های تلگرام برای فروش میگذارند که این روش برای خرید و فروش مناسب است. اما روش مناسب تر مراجعه به سایت های آگهی سیمکارت می باشد. سایت رندباز یکی از سایت های آگهی سیم کارت است که این امکان را به افراد داده است تا بتوانند هر چند عدد سیم کارت که قصد خرید و یا فروش آن را دارند در سریع ترین زمان ممکن اقدام کنند.

 

قیمت سیم کارت 0912 کد 2

سیم کارت 0912 کد 2 پایه از 55 میلیون تومان شروع و تا میلیارد ها تومان پایان میابد. اما برای اطلاع دقیق از قیمت سیم کارت خود می توانید از خدمات قیمت گذاری تخصصی رندباز استفاده کنید.

 

احتیاط در خرید و فروش سیم کارت

در طول این مطلب سعی کردیم به تمامی موارد راجع به سیم کارت 0912 کد 2 بپردازیم. اما نکته ای وجود دارد که در خرید و فروش سیم کارت باید به آن توجه کرد. هنگام خرید سیم کارت از منابع غیر رسمی، حتما به اصالت و معتبر بودن فروشنده توجه کنید و در هنگام فروش سیم کارت خود سعی کنید به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده تا در حین انتقال مالکیت وجه خود را دریافت کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +