علت محبوبیت سیم‌ کارت همراه اول | رندباز

چرا سیم کارت همراه اول در میان مردم محبوب است؟

علت محبوبیت سیم‌ کارت همراه اول

همراه اول به علت عرضه سیم‌کارت های دائمی، سیم‌کارت 0912 و سیم‌کارت های رند و خاص محبوب ترین اپراتور در بین مردم می باشد.
تاریخ انتشار: 11تیر1403

همراه اول به علت عرضه سیم‌کارت های دائمی، سیم‌کارت 0912 و سیم‌کارت های رند و خاص محبوب ترین اپراتور در بین مردم می باشد.
همراه اول اولین اپراتور کشور می باشد که از حدود 30 سال پیش فعالی خود را با عرضه سیم‌کارت دائمی آغاز کرده است و در حال حاضر بزرگترین اپراتور کشور نیز می باشد.
چند سال پس از ورود سیم‌کارت دائمی به کشور، همراه اول ارائه سیم‌کارت اعتباری را نیز آغاز نمود.
البته قیمت سیم‌کارت اعتباری از لحاظ قیمت گذاری تفاوت زیادی با سیم‌کارت دائمی همراه اول دارد.
همراه اول با سیم‌کارت 0912 شناخته شد و در حال حاضر نیز سیم‌کارت 0912 همراه اول بالاترین قیمت را در بین سیم‌کارت های دائمی داشته و محبوب ترین سیم‌کارت بازار می باشد. 
این محبوبیت به حدی است که بسیاری از افراد برای افزایش اعتبار کسب و کار خود در تماس های تلفنی همچنین سایر افرادی که حرفه خاصی دارند، سیم‌کارت 0912 را نسبت به سیم‌کارت های دیگر ترجیح می دهند و داشتن آن را ضرورت می دانند.
سیم‌کارت رند همراه اول نیز به سیم‌کارت رند سایر اپراتورها قیمت بالاتری داشته و گران ترین سیم‌کارت های رند متعلق به همراه اول می باشد. افرادی که به دنبال انواع خاصی از سیم‌کارت رند هستند و یا خواستار گرانترین سیم‌کارت ها هستند، همراه اول را انتخاب می نمایند.
سال ها پس از ورود همراه اول، اپراتورهای دیگری نظیر ایرانسل، رایتل، سامانتل، شاتل موبایل و ... فعالیت خود را با عرضه سیم‌کارت های مختلف و ارائه خدمات ارتباطی به مشترکان خود آغاز نمودند.
زیاد شدن تعداد اپراتورهای تلفن همراه، خرید سیم‌کارت را با چالش مواجه می کند ولی با در نظر گرفتن قیمت سیم‌کارت و بررسی خدمات قابل ارائه توسط اپراتورها می توان سیم‌کارت مورد نظر را انتخاب نمود.
برای مقایسه اپراتورها این مطلب را بخوانید.
داشتن تلفن همراه از ضروریات زندگی است. بنابراین می توان گفت داشتن سیم‌کارت معتبر برای برقراری تماس، ارسال پیامک، بهره مندی از اینترنت همراه و به دنبال آن فعالیت در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها و ... ضروری است. 
از آنجایی که سیم‌کارت ها قیمت های متفاوتی دارند و برخی از سیم‌کارت های 0912 و سیم‌کارت های خاص همراه اول بازه قیمتی بالایی دارند، کاربران می توانند با توجه به نیاز خود برای استفاده از سیم‌کارت و بررسی قیمت ها، سیم‌کارت های ارزان تر را انتخاب نمایند.
با وجود زیاد شدن سیم‌کارت های عرضه شده توسط اپراتورها، ارائه خدمات عالی و پوشش سراسری اینترنت همچنان سیم‌کارت 0912 با وجود گران تر بودن، در بین مشترکان تلفن همراه محبوب ترین هستند.
قیمت سیم‌کارت تنها یکی از فاکتورهای قابل توجه در خرید آن است. با در نظر گرفتن اینکه امروزه همانند گذشته سیم‌کارت فقط برای برقرای تماس تلفنی و ارسال پیامک نیست بلکه برای دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، استفاده از آن در خارج از کشور و ... می باشد، نوع خدمات ارتباطی ارائه شده توسط اپراتور ها و مقرون به صرفه بودن خدمات مانند قیمت بسته های اینترنت، مکالمه و ... از مواردی هستند که در جلب رضایت مشترکین تلفن همراه بسیار نقش مهمی داشته و به همین دلیل اپراتورها در این زمینه رقابت سختی با یکدیگر دارند.
بنابراین یکی دیگر از دلایل محبوبیت همراه اول علاوه بر داشتن قدمت طولانی، عرضه سیم‌کارت 0912 و داشتن سیم‌کارت رند و خاص ترین سیم‌کارت ها، ارائه خدمات ارتباطی در قالب بسته های مقرون به صرفه و متنوع اینترنت و مکالمه، پوشش سراسری اینترنت با سرعت بالا همچنین عرضه انواع سیم‌کارت نوجوان، دانشجویی و ... در جهت رضایت مشترکان خود می باشد.
همراه اول در حال حاضر با احتساب 86 میلیون سیم‌کارت واگذار شده، بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه کشور می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع می توان گفت قیمت سیم‌کارت همراه اول در مقایسه با سایر اپراتورها بالا نیست بلکه منطقی و مناسب می باشد.
هم اکنون 1246 شهر کشور تحت پوشش اینترنت 3G ،4G  و 4.5G همراه اول هستند و در بیش از 70 کیلومتر از جاده های کشور آنت های همراه اول نصب شده اند.

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 



نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +