تعویض سیم کارت همراه اول به صورت غیر حضوری | رندباز

نحوه تعویض سیم کارت همراه اول به وسیله تلفن همراه

تعویض سیم کارت همراه اول به صورت غیر حضوری

روش های غیر حضوری تعویض سیم کارت همراه اول مراجعه به اپلیکیشن همراه اول مراجعه به سایت رسمی همراه اول تماس با شماره 9990
تاریخ انتشار: 2مهر 1403

به جرات میتوان گفت یکی از بهترین و خواص ترین روش ها برای برقراری ارتباطات استفاده از سیم کارت است. به همین دلیل تعداد کاربران سیم کارت روازنه افزایش می یابد. لازم به ذکر است امروزه سیم کارت یک بخش جدا نشدنی از زندگی بسیاری از افراد شده است چرا که خطوط به غیر از کاربرد ارتباطی کاربرد های دیگری دارند. حال ممکن است برای شماهم اتفاق بیوفتد که سیم کارتتان را گم کنید یا از لحاظ فیزیکی سیم کارتتان دچار مشکل شود که این موضوع میتواند مشکلات دیگری را برای شما ایجاد کند. همانطور که میدانید زمانی که این اتفاق برای شما می افتد تنها روش برای رفع این مشکل مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی های سیم کارت ها است تا بتوانید سیم کارت خود را تعویض کنید. اما ممکن است این روش برایتان چالش های زیادی داشته باشد اما همراه اول این امکان را به مشترکین خود داده است تا به صورت غیر حضوری تنها به وسیله تلفن همراه بتوانند در کمترین زمان ممکن برای تعویض سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول اقدام کنند. بداین ترتیب ما قصد داریم در ادامه این مقاله به معرفی روش های غیر حضوری برای تعویض سیم کارت همراه اول بپردازیم.

 

روش های غیر حضوری تعویض سیم کارت همراه اول

مراجعه به اپلیکیشن همراه اول
مراجعه به سایت رسمی همراه اول
تماس با شماره  9990

 

نحوه تعویض سیم کارت با استفاده از همراه من

اگر شما هم یکی از مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول هستید و قصد تعویض سیم کارت خود را به صورت غیر حضوری دارید، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سایت (همراه من) به آدرس https://my.mci.ir/auth یا اپلیکیشن این برنامه در تلفن همراه خود شوید. پس از ورود، به منوی خدمات بروید، حال در این بخش باید گزینه خدمت در محل را انتخاب کنید و سپس روی گزینه تعویض سیم کارت خراب / سیم کارت مفقودی کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، درخواست شما ثبت می گردد.

 

تعویض سیم کارت همراه اول از طریق سایت رسمی همراه اول

پیش از هرچیزی باید ذکر شود، همراه اول در سایت رسمی خود خدماتی را به عنوان خدمات همراه یار برای مشترکین ارائه داده است که یکی از کاربرد های این خدمات تعویض سیم کارت است. شما میتوانید با مراجعه به آدرس https://mci.ir/hamrahyar برای تعویض سیم کارت خود اقدام کنید. برای تعویض سیم کارت همراه اول ابتدا به آدرس گفته شده مراجعه کنید، در مرحله دوم روی گزینه درخواست آنلاین کلیک کنید. سپس باید تمام اطلاعات هویتی مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و یک شماره تلفن اظطراری را وارد کنید. در مرحله آخر خدمات مورد نظرتان را انتخاب کنید. (نکته : در این مرحله باید گزینه تعویض سیم کارت سوخته را انتخاب کنید). پس از وارد کردن این اطلاعات درخواست شما ثبت می گردد.

 

تماس با شماره 9990 برای تعویض سیم کارت همراه اول

یکی دیگر از روش های غیر حضوری برای تعویض سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول تماس با شماره سامانه اطلاع رسانی 9990 است. در این روش پس از برقراری تماس، باید عدد 4 را از منوی تلفنی انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما به صورت خودکار به بخش خدمات در محل هدایت می شوید. پس از انتخاب گزینه 4 درخواست تعویض سیم کارت سوخته یا مفقودی شما توسط اپراتور ثبت می گردد.

 

هزینه تعویض سیم کارت همراه اول

اگر به هر دلیلی قصد تعویض سیم کارت به صورت حضوری را دارید، باید مبلغ 32.900 تومان به علاوه 9 درصد مالیات بپردازید. اما اگر قصد تعویض سیم کارت با استفاده از خدمات در محل همراه اول را دارید، علاوه بر 32.900 تومان و 9 درصد مالیات باید 60.000 تومان برای ایاب و ذهاب مسئول تعویض سیم کارت به محل زندگی تان بپردازید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


نظرات کاربران


Success!
Error!
!فروشگاه سیم کارتتو ایجاد کن، 2.000 تومان اعتبار هدیه بگیر ایجاد فروشگاه اختصاصی +